loading...

لیست قیمت تورهای نامی گشت

لیست قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 589
دوشنبه 24 خرداد 1400 زمان : 13:21

" ترابزون Trabzon " شهری بسیار سرسبز و زیبا در کنار سواحل دریای سیاه ترکیه می باشد که به همراه شهر وان و ارزروم گزینه های عالی برای سفری ارزان و زمینی در این روزها بشمار می رود.

جالبه بدانید که این شهر توریستی همیشه در معاملات سیاسی و تجاری ترکیه اهمیت بالایی داشته و دارد؛ از آنجایی که جاده ابریشم از این شهر عبور میکرده است، باعث شد تا همواره ترابزون موقعیت تجاری خوبی را تجربه کند، بطوریکه رد پای تاجران ایرانی، قفقازی و اروپایی ‌ها به ‌خصوص تجار ایتالیایی در ترابزون به وضوح دیده می ‌شود.

همچنین ورود اقوام مختلف با زبان های مختلف به ترابزون باعث شده تا فرهنگ و زبان مردم آن تحت تاثیر کشورهای دیگر نیز قرار گیرد، به‌ شکلی که گویش و لباس ‌های مردم ترابزون با شهرهای دیگر ترکیه کاملا متفاوت میباشد و در حال حاضر نیز ترابزون یکی از مراکز تجاری مهم و بین ‌المللی ترکیه به حساب می آید.

" ترابزون Trabzon " شهری بسیار سرسبز و زیبا در کنار سواحل دریای سیاه ترکیه می باشد که به همراه شهر وان و ارزروم گزینه های عالی برای سفری ارزان و زمینی در این روزها بشمار می رود.

جالبه بدانید که این شهر توریستی همیشه در معاملات سیاسی و تجاری ترکیه اهمیت بالایی داشته و دارد؛ از آنجایی که جاده ابریشم از این شهر عبور میکرده است، باعث شد تا همواره ترابزون موقعیت تجاری خوبی را تجربه کند، بطوریکه رد پای تاجران ایرانی، قفقازی و اروپایی ‌ها به ‌خصوص تجار ایتالیایی در ترابزون به وضوح دیده می ‌شود.

همچنین ورود اقوام مختلف با زبان های مختلف به ترابزون باعث شده تا فرهنگ و زبان مردم آن تحت تاثیر کشورهای دیگر نیز قرار گیرد، به‌ شکلی که گویش و لباس ‌های مردم ترابزون با شهرهای دیگر ترکیه کاملا متفاوت میباشد و در حال حاضر نیز ترابزون یکی از مراکز تجاری مهم و بین ‌المللی ترکیه به حساب می آید.

سفر به ترابزون

یکی از دلایل به شهرت رسیدن شهر ترابازون داشتن طبیعت فوق العاده بکر و همچنین بندر های تجاری معروف و امکانات رفاهی ایده آلش می باشد. به همین دلایل ترابزون طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده و این شهر از هتل ها و رستوران های متنوع و جذابی برخوردار بوده و یکی از دلایلی که ایرانیان این مقصد را انتخاب می کنند.

می تواند به این علت باشد که هزینه زیادی را برایشان در بر نخواهد داشت و شما می توانید با تور ترابزون نامی گشت به این شهر سفر کنید و تماشاگر این همه جذابیت و زیبایی باشید.

نقشه گردشگری ترابزون

نقشه گردشگری ترابزون

راهنمای گرفتن ویزا مسافرتی ترکیه

کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی جهت تفریح، تحصیل و تجارت شناخته می شود. این کشور با توجه به اینکه یکی از همسایه های ایران محسوب می شود، خوشبختانه این امکان را به شهروندان ایرانی داده تا بتوانند به مدت 90 روز بدون داشتن ویزا در این کشور اقامت داشته باشند و به تفریح بپردازند.

اما در صورتی که خواستید بیشتر از این مدت در این کشور باشد یا این که تصمیم به تحصیل یا کار گرفته اید می بایستی که اقدام به اخذ ویزای مورد نظرتان نمایید. نکته مهم اینکه برای درخواست این دو نوع ویزا، لازم است وقت سفارت ترکیه بگیرید و نیز گرفتن وقت سفارت ترکیه به صورت آنلاین و از طریق سایت سفارت ترکیه امکان ‌پذیر است.

قیمت تور ترابزون

همانطور که می دانید قیمت تور ترابزون براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و ...) به این مقصد و قیمت هتل رزرو شده در ترابزون کاملا متفاوت و متغییر می باشند، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما خواهد داشت.

تعداد روزهای اقامت، مدت تور و فصلی که در آن به ترابزون سفر می کنید همگی نیز می توانند قیمت تور شما کاربر عزیز را دستخوش تغییرات چشمگیری نماید. همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر باعث هدر رفتن سرمایه شما مسافران می شوند که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

در ادامه نگران قیمت تور ترابزون نباشید زیرا ما در آژانس نامی گشت سعی کرده ایم با ارائه تور لحظه آخری ترابزون و تور ارزان قیمت ترابزون، شرایط را به صورتی عالی برای شما فراهم کنیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

قیمت تور ترابزون

مجموعه ما در بالای همین صفحه قیمت های متنوعی برای تور این مقصد را خدمت شما ارائه کرده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید و نیز قیمت تور ترابزون لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (داخلی - خارجی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر می باشد و مجموعه ما مجری مستقیم تور ترابزون بوده و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان و مناسبی می توانید بهترین آفرها را با قیمتی مناسبی رزرو کنید.

همچنین قیمت تور هوایی ترابزون و قیمت تور زمینی ترابزون با یکدیگر بسیار متفاوت است و شما نسبت به بودجه و سلیقه خود می توانید کی را انتخاب کنید.

آیا تور ارزان ترابزون انتخاب درستی است؟


دلیل تور ارزان قیمت ترابزون در ابتدا این است که این شهر هم مثل شهرهایی همچون آنتالیا و استانبول، جاذبه ‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی بسیار متنوعی را در خود جای داده است، اما تور ترابزون هنوز هم به اندازه تورهایی مثل تور آنتالیا یا تور استانبول و... شناخته نشده است.

با این اوصاف، موقعیت جغرافیای ترابزون که در شمال شرق ترکیه قرار رفته شده است و بعد از شهر وان، نزدیک ترین شهر توریستی ترکیه به ایران به حساب آمده، باعث شده تا طی سال ‌های اخیر محبوبیت تور ترابزون، در بین ایرانیان به طور چشمگیری بیشتر شود، چرا که این نزدیکی و خلوتی شهر ترابزون، دلیل اصلی ارزان شدن تور ترابزون می‌ شود.

بی شک تور ارزان ترابزون انتخاب درستی برای شما مسافران عزیز می باشد؛ بنابراین تور ارزان قیمت ترابزون را در ایام کم گردشگر میتوانید تجربه کنید و همچنین آفر تور ترابزون یا تورهای لحظه آخری این مقصد می تواند نرخ تور مسافرتی شما را به شدت کاهش دهد.

تور ترابزون لحظه آخری، گزینه ای کاملا اقتصادی!


اگر هزینه های سفر به ترابزون برای شما اهمیت بالایی دارد و همچنین هنوز زمان مشخصی برای سفرتان مشخص نکرده اید، این امکان برای شما مهیاست که با تور لحظه آخری ترابزون همراه شوید و در ادامه مطمئنا می دانید که تورهای لحظه آخری بدین معنا هستند که یک یا دو روز قبل از زمان سفر، باید بلیت خود را خریداری کرده و راهی سفر شوید.

همچنین ویژگی خوب این نوع تورها قیمت پایین و وسوسه برانگیز آنها میباشد، چرا که مسافر فرصت بسیار کمی برای آماده شدن جهت سفر دارد و باید چمدان به دست راهی تور لحظه آخری ترابزون زمینی بشود و در آخر شما علاقه مندان برای دیدن تورهای ارزان ترابزون و همچنین آفر تورهای لحظه آخری ترابزون می توانید از لینک های بالای همین صفحه استفاده کرده و تور مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

موضوع اساسی این نوع تورها اینجاست که تور لحظه آخری که طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داده، تنها برای کسانی مناسب است که همیشه آماده سفر هستند و پاسپورتشان اعتبار داشته باشد چون وقتی برای انجام این امور وجود ندارد و اغلب تورهای لحظه آخری نهایتا یکی دو روز قبل از حرکت روی سایت های گردشگری قرار می گیرند.

آفر تور ترابزون


در ابتدا لازم است بدانید که بلیط آفری هواپیما بوجود آمده در واقع از بلیط چارتر است که در مواقعی که بازار گردشگری افت می کند، به صورت آفرهای ویژه غالبا ترکیب شده با هتل به مسافران از سمت آژانس ها ارائه می شود.

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که تورهای مسافرتی در فصل های کم گردشگر به قیمت بسیار پایین با خدمات کامل به فروش می رود، اما در فصل پرگردشگر مثل بهار همان تور به قیمت 2 برابر یا حتی بیشتر به فروش عموم مسافران می رسد.

آفر تور ترابزون

بلیط آفری اصولا برای مقاصد پرطرفداری مثل ترابزون هم به وفور پیدا میشود اما شاید متعجب شوید، نزدیک به فروردین ماه که می شویم امکان دارد که آفر تور ترابزون به شما پیشنهاد شود.

در مورد اینکه چرا بلیط هواپیما بصورت آفری به علاقه مندان فروخته می شود باید این را بگوییم که در بعضی مواقع و زمان های نزدیک به پرواز در صورت خالی بودن صندلی های هواپیما، ایرلاین و یا شرکت های چارتر کننده شروع به فروش بلیط با کمترین نرخ ممکن می کنند تا از خالی ماندن صندلی هواپیما ممانعت کنند .

همچنین رضایت مشتری را با بلیط ارزان قیمت هواپیما جلب نمایند و از آنجاییکه آژانس هواپیمایی نامی گشت هم جزو همین آژانس های چارتر کننده بشمار میرود که بهترین تورهای آفری ترابزون را به مشتریانش ارائه می کند.

ارزان ترین زمان سفر به ترابزون

اگر بخواهیم ارزانترین زمان سفر به ترابزون را بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به آب و هوای اسن شهر، فصل پاییز حد فاصل ماه‌ های سپتامبر تا نوامبر و همچنین فصل زمستان ماه‌های دسامبر تا فوریه، فصول خلوت گرشگری در ترابزون به حساب می آیند.

بنابراین در این بازه زمانی قیمت هتل‌ ها و بلیط‌ های هواپیما به شدت کاهش می ‌یابد و جزو ارزان ترین زمان سفر به بدروم محسوب می شود و شما آفرهای تور ترابزون را بیشتر از قبل شاهد خواهید بود.

ارزان ترین زمان سفر به ترابزون

مدت زمان تور ترابزون

بی شک برای اینکه سفر شما به ترابزون تبدیل به یک سفر هیجان انگیز و منحصر به فرد شود، سعی کنید تور یا هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات بی نظیر و سرگرم کننده ای را به شما ارائه دهند.

در ادامه بهترین مدت زمان تور ترابزون به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و از آنجایی که آژانس ‌های مسافرتی تورهای ترابزون را با پروازهای چارتر شده یک هفته‌ ای رزرو می ‌کنند شما در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را خواهید داشت و ابن مدت زمان ایده آل ترین زمان اقامت با تور مسافرتی خارجی بشمار می رود.

راه های سفر به ترابزون

تور ترابزون هوایی

نکته‌ ای که شما مسافران عزیز در خصوص تور ترابزون هوایی باید بدانید این است که نرخ بلیط پرواز تهران - ترابزون پایین ‌تر از پرواز به سایر شهرهای توریستی ترکیه خواهد بود و شما با انتخاب این روش از سفر قطعا دردسرها و خستگی سفر زمینی ترابزون را نخواهید داشت.

اما این را هم باید در نظر بگیرید که تور هوایی ترابزون دو مشکل اساسی دارد که یکی هزینه بالای تور ترابزون هوایی نسبت به تور زمینی ترابزون است و مورد بعدی کم بودن تعداد پروازهای تهران به مقصد ترابزون می باشد که در تصمیم گیری باید این موضوعات را مدنظر بگیرید.

نکته: مهم اینجاست که در بعضی از فصل های سال هم تور ترابزون هوایی از تبریز و تور هوایی ترابزون از ارومیه و دیگر شهرها هم برگزار می شوند.

تور ترابزون هوایی

با خرید یا رزرو تور ترابزون از مجموعه نامی گشت، شما بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این شهر برطرف خواهد شد، زیرا آژانس ما با ارائه آفر ویژه تور ترابزون می تواند.

برای شما امکاناتی همچون: گشت شهری (در شهرهای ترابزون)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های ترابزون تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور ترابزون)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای ترابزون) و معرفی مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند و اینگونه با خیال راحت از جاذبه های ترابزون لذت ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به ترابزون برگردید.

قیمت تور ترابزون هوایی


قیمت تور ترابزون به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • زمان سفر به ترابزون
  • بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت به ترابزون
  • نرخ ارز
  • فصل مورد نظر برای سفر به ترابزون ( شلوغ یا خلوت )
  • پرواز چارتر یا سیستم
  • ایرلاین مورد نظر برای پرواز به ترابزون
  • شهر مورد نظر برای پرواز از آنجا به ترابزون
  • بلیط بزرگسال – کودک یا نوزاد
  • کلاس پروازی انتخابی شما و ...

توجه داشته باشید به دلایل وجود موارد مهم و زیادی که وجود دارد، امکان بیان قیمت دقیق برای تورهای مسافرتی ترابزون وجود ندارد و یکی از بهترین روش ها برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما به ترابزون یا انواع تورهای زمینی و هوایی به مقصد ترابزون تماس با آژانس نامی گشت و یا جستجو آنلاین در سایت در تاریخ های مختلف و ایرلاین های گوناگون و مقایسه قیمت های آنها میباشد.

آیا تور ترابزون زمینی هم برگزار می شود؟

اگر قصد سفر با تور زمینی ترابزون با اتوبوس‌ یا خودرو شخصی را دارید بدانید که این تورها از شهرهای مختلف برگزار می شود و بسیار هم کم هزینه هستند. البته باید توجه داشته باشید که این نوع تورها بصورت دائم و همیشگی برگزار نمی شوند، مثلا در ایام شلوغ تور زمینی ترابزون نوروز یا تابستان توسط آژانس های مسافرتی ارائه میشوند.

مسافت تهران تا ترابزون از طریق راه زمینی 1,557 کیلومتر بوده و شما حدود 21 ساعت در راه هستید تا با اتوبوس از مبدا تهران به مقصد ترابزون برسید.

به دلیل طولانی بودن مسافت و زمان بالای سفر و مهمتر راحتی هر چه بیشتر مسافران، تمامی اتوبوس‌ ها که در مسیر تور زمینی ترابزون در رفت و آمد هستند، VIP هستند و دارای امکانات رفاهی عالی می باشند.

در آخر شاید شما در تور زمینی ترابزون، نه تنها دچار خستگی ناشی از سفر طولانی شوید، اما دیدن طبیعت زیبای مسیر در طول سفر زمینی به ترابزون هم لذت توصیف ناپذیری دارد و مهمتر این راه سفر به ترابزون بسیار ارزان و مقرون صرفه است و برایتان تمام می شود و نیز قیمت تور زمینی ترابزون بسیار پایین تر از تور هوایی می باشد.

منبع : تور ترابزون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 54
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 714
  • بازدید سال : 3464
  • بازدید کلی : 63364
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی