loading...

لیست قیمت تورهای نامی گشت

لیست قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 170
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 13:22

خوشبختانه کم کم به تعطیلات نوروز امسال نزدیک می شویم و بیشتر افراد به دنبال بهترین مقصد جهت گذراندن این تعطیلات هستند و یکی از پیشنهادهای ما برای انتخاب یک مقصد هیجان انگیز برای شما شهر زیبای مارماریس است که به عنوان یکی از جذابترین و مشهورترین مناطق توریستی و تفریحی ترکیه در سال های اخیر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است

در سفر با تور ماماریس نوروز 1401 به این منطقه زیبای کشور ترکیه، امکان بازدید از تاریخ، فرهنگ و جامعه این کشور را همراه با ماجراجویی و کاوش خواهید داشت، ضمنا مارماریس به دلیل تفریحات شبانه و ساحل سنگی با خیابان طولانی ساحلی اش به شهرت رسیده است. در ادامه اگر در میان شما افرادی هستند که در جستجوی پیش خرید این پکیج های نوروزی هیجان انگیز هستند، باید بگوییم که آژانس نامی گشت در اوایل اسفند ماه با ارائه این نوع تورها در بخش بالایی همین صفحه طیف گسترده ای از پکیج های متنوع عید را در اختیارتان قرار خواهد داد و اگر هم در روزهای خارج از تعطیلات این ایام قصد سفر به مارماریس را دارید در صفحه اصلی وبسایت می توانید مقصد، تاریخ و نوع ایرلاین خود را انتخاب نمایید که کلی انتخاب های هیجان انگیز را ببینید که قیمت و توضیحات کامل ثبت شده است و اگر مایل به پیش خرید هستید بدانید که تمام هزینه های سفر بصورت کامل برای هر انتخاب و سلیقه ای متفاوت ارائه شده است و ما به شما این امکان را داده ایم که با انتخاب بلیط هواپیما + هتل مورد نظرتان همچنین همراه با خدمات مسافرتی دلخواهتان بصورت آنلاین از اوایل اسفند ماه رزرو کنید و در آخر بدانید کل هزینه سفر در ایام نوروز با بقیه ایام متفاوت است ولی خدمات ویژه ای از طرف آژانس ها به مسافران ارائه می شود فوق العاده عالی است.

تور مارماریس نوروز 1400

قیمت تور مارماریس نوروز 1401

اول از همه این موضوع را باید در نظر بگیرید که تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالایی که در بین افراد دارند، چند سالی است که توانسته اند شهرت بسیاری در بین مردم بدست آورند و همین موضوع باعث شده است که با نزدیک شدن به بهار خیلی از مسافران از ماه ها قبل برای تور عید مارماریس مورد نظر خود را رزرو و یا خریداری می کنند، ضمنا قیمت تور مارماریس نوروز 1401 در این ماه ها در متنوع ترین حالات خود از سمت آژانس های مسافرتی به شما ارائه می شوند ولی موضوع اصلی که مورد بحث است، این که به دلیل وجود بازار عرضه و تقاضا، درست قبل از عید قیمت های تورهای بهاری افزایش بالایی خواهند داشت. همانطور که اطلاع دارید قیمت تور مارماریس براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، تابان، ماهان و...) و پرواز خارجی (ترکیش و ...) به مقصد مارماریس و قیمت هتل (3، 4 یا 5 ستاره) رزرو شده در این مقصد متفاوت و متغییر محاسبه خواهد شد و علاوه بر این دو فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور شما دارند، تعداد روزهای مدت تور شما و فصلی که در آن به این شهر سفر میکنید، همچنین خدماتی که درخواست می دهید همگی می توانند نرخ تور شما را دستخوش تغییراتی محسوس کنند و این نکته را به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت پکیج ها نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آنها باشد، برخی از آزانس های همکار متاسفانه با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما میشوند.

قیمت تور مارماریس نوروز 1400

آفر تور مارماریس نوروز 1401

شما علاقه مندان به سفرهای عید اگر به دنبال پکیج های ویژه تور مارماریس در این ایام هستید، انتخاب آفرهای دقیقه 90 ای بهترین گزینه برای می تواند برای شما باشد، آفر تور بهار مارماریس 1401 را در کنار قیمت بلیط به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترین ایرلاین ها در متنوع ترین پکیج ها را از آژانس نامی گشت چرا که شرایط را بصورت عالی با هر سلیقه و بودجه ای ارائه کرده اند که شما بتوانید در تعطیلات سال نو یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید. مجموعه ما سفر تورهای مارماریس و دیگر شهرهای ترکیه در بهار امسال و همچنین تور لحظه آخری و ارزان قیمت این مقصد را به نحوی برای مسافرانش برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و به یادماندنی را برای آنها بسازد و نیز شما علاقه مندان می توانید با انتخاب و رزرو تورهای عید 1401 از مجموعه ما، با صرف هزینه ای بسیار پایین بیشترین لذت را از سفرتان ببرید و نیز در بالای همین صفحه لیست طیف متنوعی را ارائه کرده ایم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیازتان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشید. حالا منظور از آفر تور نوروز ماماریس چیست؟ این نوع تورها در اصل به تورهای لحظه آخری یا آفر تور مسافرتی گفته میشود که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد و معمولا این نوع تورها به دلیل نزدیک بودن زمان پرواز، بسیار ارزانتر از قیمت واقعی شان به مسافران فروخته می شوند. در ضمن آژانس ها غالبا به میزان متعارفی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را خریداری کرده اند و در صورتی که به موعد سفر نزدیک میشوند و تعداد مسافرین به حد نصاب نرسیده باشد، مجبور میشوند با صندلی ‌های خالی و بلیط ‌هایی که فروش نرفته است برنامه را با هواپیمایی که چارتر کرده‌، به سرانجام برساند و در اصل آنها بلیط ‌ها و هتل های رزرو شده را که باقی ‌مانده اند با تخفیف ‌هایی بین 10 تا 50 درصد بسته به خارجی یا داخلی بودن سفر، به فروش مسافران می ‌رسانند.

آفر تور مارماریس نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور مارماریس نوروز 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

طبیعتا بهترین زمان سفر سال نو امسال نیز همین بازه زمانی است و در اصل پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان خرید تورهای نوروز همین تاریخ میباشد چرا که بی نظیرترین هتل ها با برنامه های متنوع و شاد شب عید و امکانات شگفت انگیز دقیقا همین زمان به مسافران ارائه می شود. پیشنهاد ما این است اگر این تاریخ را انتخاب کردید حتما اوایل اسفندماه جهت رزرو و یا خرید اقدام نمایید.

  • هفته دوم فروردین

این بازه زمانی مناسب افرادی است که ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. بعضی از افراد هم باید بعد از یک هفته تعطیل رسمی برگردند به همین جهت کمی خلوت تر از هفته اول است، لازم به ذکر است که جهت خرید تور در این زمان آخرهای اسفندماه و یا اوایل فروردین ماه اقدام کنید.

  • 9 فروردین به بعد

خوب در این زمان شما مسافران بسیار کمتری را در این شهر خواهید دید، چون تقریبا تعطیلات رسمی به پایان رسیده و حالا وقت شروع کار و فعالیت مدارس است. اما خیلی از افراد هم هستند که دغدغه خاصی ندارند و می توانند هر زمان که بخواهند راهی شوند و مهمتر اینکه در این بازه زمانی شما می توانید تورهای ارزان تری را خریداری نمایید چرا که بازار تقاضا کاهش پیدا کرده است و مسافران کمتری از این زمان استقبال میکنند.

آب و هوای مارماریس در نوروز 1401

آب‌ و هوای مارماریس در فصل بهار بسیار مناسب و معتدل است. پیشنهاد ما این است که اوایل بهار را برای سفر انتخاب کنیم چرا که ایده آل ترین زمان برای سفر به مارماریس برای آن دسته از افرادی که به دنبال شب های خنک و روزهای نه چندان گرم و مطلوب هستند، می باشد. در ادامه دمای هوا در روزهای اول بهار بالاتر از 20 درجه سانتیگراد نمیرود و شب ‌ها هم کمتر از 5 درجه سانتیگراد نمیباشد. البته به‌ مرور که به ماههای میانی فصل بهار نزدیک می ‌شویم، دمای هوا را بیشتر حس می کنید و در اواخر بهار روزها و شب ‌ها گرم‌ تر از قبل میشود و در آخر نگران بارش ‌های متوالی نباشید، چون بهار مارماریس فصلی خشک و کم باران می باشد.

آب و هوای مارماریس در نوروز 1400

بهترین هتل های مارماریس در نوروز 1401

در ابتدا توجه داشته باشید که شهر ساحلی مارماریس به دلیل گستردگی و گردشگران زیادی که به آن سفر می کنند، دارای انواع مختلفی از هتل هاست که شامل هتل های 4 ستاره و هتل های 5 ستاره میباشد که عمدتا هتل های مارماریس از نوع ساحلی هستند و بسته به نوع منطقه، امکانات و کیفیت هتل، قیمت هتل های این شهر کاملا متغیر است. موضوع مهم انتخاب هتل این است که بدانید خدمات و سرویس دهی در بیشتر هتل ها در این منطقه به دو صورت انجام می گیرد که عبارتند از: هتل های مارماریس با اقامت از نوع ALL (صبحانه و ناهار و شام به صورت سلف سرویس و کلیه نوشیدنی ها به صورت رایگان تا ساعت 12 شب). دوم اینکه هتل های مارماریس با اقامت از نوع UALL (صبحانه و ناهار و شام بصورت سلف سرویس و کلیه نوشیدنی ها به صورت رایگان و 24 ساعته) قابل رزرو هستند که بنا به بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید که در زیر گزینه های پرطرفداری که براساس سایت معتبر بوکینگ رتبه بندی شده است را به شما معرفی میکنیم.

  • هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum)
  • هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris)
  • هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)
  • هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)
  • هتل آکوا (Hotel Aqua)
  • هتل گرین نیچر دایموند (Green Nature Diamond)
  • هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach)
  • هتل ایده آل پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو (Ideal Prime Beach Hotel Ultra All Inclusive)
  • هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت (Casa De Maris Spa & Resort Hotel)
  • هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس (Elegance Hotels International Marmaris)
  • هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazıcı Club Marmaris Palace)

منبع: تور مارماریس نوروز 1401

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 3116
  • بازدید کلی : 63016
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی