loading...

لیست قیمت تورهای نامی گشت

لیست قیمت تورهای مسافرتی ارزان ، تورهای خارجی و داخلی ، تورهای ارزان و لحظه آخری

بازدید : 98
پنجشنبه 23 بهمن 1399 زمان : 18:00

اگر تصمیم سفر به پایتخت کشور ترکیه یعنی شهر آنکارا گرفته اید، بهترین گزینه را انتخاب کردید، شهری که با تلفیقی از مدرنیته و سنت شما را مجذوب خود می کند و همچنین این شهر دارای جاذبه های متنوع و دیدنی زیادی می باشد که همین موضوع باعث شده که در سال های اخیر آنکارا پیشرفت های زیادی را تجربه کند و مهمتر این شهر میزبان توریست و مسافران زیادی است.

چرا که سفارت های مهمی در آنکارا هست که دلیل اصلی سفر بیشتر مسافران ایرانی می باشد. همچنین از آنجاییکه فرهنگ مردمان این کشور به ایرانیان شباهت های بسیاری دارد، همین موضوع توجه مسافرانی ایرانی را به این مقصد برانگیخته کرده است. قطعا می دانید که آنکارا پایتخت کشور ترکیه و همچنین پایتخت سیاسی این کشور هم به حساب می آید. موضوعی که در تور مسافرتی آنکارا حائز اهمیت است، انتخاب موقعیت مکانی و هتل شماست که مهمترین بخش تور شما را شامل میشود. چرا که همان طور که در بالا اشاره کردیم، اکثر مسافران آنکارا را برای انگشت نگاری و پیکاپ پاسپورت و مراجعه به سفارت ها انتخاب می کنند و به همین علت انتخاب هتل در نزدیکی سفارت خانه مورد نظر کار شما را راحت تر و بدون دغدغه خواهد کرد و ما در پکیج های مسافرتی شما خدماتی همچون : پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، تورلیدر فارسی زبان در شهر آنکارا ، بیمه مسافرتی ، هتل متنوع در آنکارا با خدمات و سرویس BB و ... را ارائه می کنیم تا سفری آرامش بخشی را تجربه کنید.

درباره تور آنکارا

نقشه گردشگری آنکارا

نقشه گردشگری آنکارا

نقشه مترو آنکارا

نقشه مترو آنکارا

قیمت تور آنکارا

لازم به ذکر است که موضوع قیمت تور آنکارا را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به آن سفر کرده اند می دانند که در کل قیمت پکیج های مسافرتی در فصل های مختلف از سال کلی با هم تفاوت دارند. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می کنند و یا در تابستان که همه به دنبال گشت و گذار و استفاده از تفریحات ساحلی هستند، نسبتا بالاتر می رود. اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و یا ایام سفرهای تابستانی است، اگر فکر می کنید قیمت ها برای شما مقرون به صرفه نیست، زمان های دیگر را برای سفر به انکارا انتخاب کنید و موضوع بعدی در خصوص قیمت مناسب تور " انتخاب ایرلاین " مناسب برای سفر است که در حال حاضر آژانس نامی گشت با پروازهای قشم ایر، آتا، ماهان، ایران ایر، تابان و ... همکاری می کند که نیز شما اگر محدودیت مالی ندارید برای پروازهای خارجی مثل ایرلاین ترکیش و... می توانید پکیج تور خود را تغییر دهید که قیمت طبیعتا بالاتر خواهد رفت، توجه داشته باشید که نوع هتل شما بسته به چند ستاره بودن آن و امکانات هتل و مهمتر محل قرارگیری آن در آنکارا و همچنین تعداد روزهای اقامت شما، فصل سفر و خدماتی که از آژانس درخواست می کنید؛ همگی نرخ تور آنکارا شما را دستخوش تغییراتی می کند. در آخر قیمت تور آنکارا در تورهای ارزان، لحظه آخری و یا لوکس خلاصه می شود که در ادامه به آنها می پردازیم. نکته مهم اینکه نرخ تمامی تورها به صورت روزانه بررسی و تغییر خواهند کرد.

تورهای ارزان و لحظه آخری آنکارا

خوشبختانه در سال های اخیر " تورهای لحظه آخری " به مقصد کشورهایی مثل ترکیه که نیاز به اخذ ویزا ندارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته شده و اکثر مردم هم تعریف درستی از آن شاید نشنیده باشند. آفر تور آنکارا یا تور لحظه آخری به تورهایی گفته میشود که 1 یا 2 روز به زمان تور باقی مانده باشد و آژانس های هواپیمایی به علت اینکه سهمیه رزروشان کامل پر نشده است، مجبور به فروش تورهای خود با قیمتی ارزان تر و در بعضی مواقع تا 50% از قیمت واقعی تور پایین تر ارائه میکنند. بدین ترتیب این تعریف برای تورهای لحظه آخری آنکارا و سایر مقاصد نیز صدق خواهد کرد و شما تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت آنکارا را در تمام طول سال می توانید خریداری کنید و تنها مشکلی که می توان روی این تورها گذاشت این بوده که هر لحظه باید آماده سفر باشید، چونکه پروازتان امکان دارد که یک روز یا چند ساعت دیگر باشد. شما مسافران گرامی با توجه به امکانات دلخواه و بودجه خود به راحتی می توانید در بالای همین صفحه از میان طیف گسترده ای از پکیج های این مقصد بهترین انتخاب را از میان آنها داشته باشید و قیمت تورها با توجه به ایرلاین ، خدمات و نوع هتل متفاوت خواهد بود.

تور لوکس آنکارا

آنکارا جزو محبوب ترین مقصدهای ترکیه در سال های اخیر شناخته شده است، شهری آرام و سرسبز که تفاوت بسیار زیادی با شهر استانبول دارد و همچنین وجود جاذبه های گردشگری متمایز آن با دیگر شهرهای توریستی ترکیه گردشگران و توریست های زیادی را جذب خود کرده است. خوشبختانه بعضی از مسافرین به دنبال تور لوکس آنکارا هستند و توقع دریافت خدمات و امکانات ویژه ای برای تور مسافرتی خود دارند، خوب این نوع تورها هم توسط معتبرترین آژانس مسافرتی نامی گشت با مناسب ترین نرخ و قیمت تور، امکاناتی مانند رزرو هتل در معروفترین هتل های آنکارا، بلیط رفت و برگشت با ایرلاین های خارجی مثل ترکیش و...)، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و کلی امتیازات ویژه برای رفاه هرچه بیشتر شما گردشگران تور لوکس آنکارا ارائه می دهند که در این صفحه از وبسایت نامی گشت قیمت به روز شده آنها و باقی اطلاعات آن به راحتی قابل مشاهده است و شما می توانید بعد از بررسی قیمت، هتل، مدت زمان اقامت و خدمات آژانس، تور مورد نظر خود را رزرو یا خریداری نمایید.

نکات مهم پیش از سفر

شهر آنکارا یکی از شهرهای فوق العاده مهم کشور ترکیه برای مسافران به لحاظ وجود سفارت خانه های کشورهای مهمی همچون کانادا، انگلیس و امریکا است که زیر سایه جاذبه های شگفت انگیز استانبول، آن گونه که باید به آن پرداخته نشده ولی این شهر هم دارای کلی مکان های توریستی و تاریخی است؛ در ادامه قصد داریم برای شما مسافرانی که عازم تور آنکارا هستید نکات مهم پیش از سفر به این مقصد را بیان کنیم.

  • چک کردن تاریخ انقضا پاسپورت و اعتبار حداقل 6 ماه آن از نکات مهم پیش از سفر است که باید به آن دقت داشته باشید.
  • حتما قبل از رزور تور خود وضعیت آب هوا آنکارا را بررسی کنید. این منطقه اکثرا ابری و بارانی است، اما تابستان های آنکارا گرمایی مثل گرمای تهران دارد و زمستان هایش هم خیلی سرد است و برف و باران زیادی میبارد.
  • وسایل نقلیه عمومی مختلفی در آنکارا اعم از: تاکسی، اتوبوس های شهرداری، اتوبوس ‌های عمومی، دولموش و مترو میباشد که شما با وسایل نقلیه عمومی به راحتی می تواند از مناطق دیدنی آنکارا دیدن کنید، تنها کافیست که نقشه ایستگاه های هرکدام را تهیه کنید و بدانید ایستگاه هرکدام کجاست.
  • واحد پولی کشور ترکیه لیر است که شما هم می توانید لیر و هم دلار همراه خود ببرید، اما اگر دلار دارید حتما پولتان را تبدیل لیر کنید تا در سفرتان دغدغه خاصی نداشته باشید.
  • اگر در حین سفر ملزم به استفاده از دارو خاصی هستید حتما داشتن نسخه پزشک برای شما الزامی میباشد.
  • همراه داشتن بیمه مسافرتی در طول سفر الزامی است.
  • از به همراه داشتن وسایل ممنوعه در سفر با هواپیما به آنکارا مثل اشیا و ابزار برنده، داروها، مواد آتش زا و... پرهیز کنید.

سفر به آنکارا برای وقت سفارت

اگر شما قبلا به کشورهای کانادا، آمریکا یا انگلیس سفر کرده اید، قطعا می دانید که منظور از وقت سفارت از آنکارا چیست و با روند انجام این کار بطور کامل آشنا هستید، اما اگر تا به حال تجربه سفر به این کشورها را نداشته اید و قرار است در آینده ای نزدیک به این 3 کشور سفر کنید لازم است که با مفهوم وقت سفارت از آنکارا کامل آشنا و از فرآیند گرفتن وقت سفارت آگاه شوید؛ بدین منظور با ما همراه باشید. همانطور که می دانید برای رفتن به سفرهای خارجی نیاز به اخذ ویزای کشور مقصد داریم که مرجع صادرکننده ویزای اکثر کشورهای دنیا، سفارت همان کشور میباشد؛ یعنی ما برای دریافت ویزای یک کشور مشخص باید به سفارت همان کشور مراجعه کنیم. خوب بعضی کشورها در ایران سفارت ندارند و برای وقت سفارت از این کشورها باید به دیگر شهرهای دنیا سفر کنیم که آنکارا هم جزو همین شهرهاست. شما اجازه ندارید که سرزده به سفارت مورد نظرتان بروید، بلکه این کار باید با هماهنگی قبلی صورت بگیرد؛ یعنی از سفارت مورد نظر وقت قبلی گرفته باشیم که اصطلاحا وقت سفارت گفته میشود.

شما مسافرانی که قصد دارید برای گرفتن وقت سفارت کانادا، انگلیس یا آمریکا از آنکارا به شیوه حضوری اقدام نمایید؛ می بایستی تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزای خود را فراهم و به صورت حضوری به کارگزاری وک واقع در شهر آنکارا تحویل دهند. زمانی که شما به کارگزاری مذکور مراجعه می کنید، کارگزاری دو فرم تحت عناوین application form و family information را به شما می دهد تا بعد از تکمیل در پرونده درخواستتان قرار دهند. این فرم ها حاوی اطلاعاتی در مورد شخص، انگیزه وی از سفر، نحوه تامین هزینه سفر به این کشورها و… هستند که باید در کمال صداقت و دقت به این سوال ها پاسخ بدهید و بعد از تکمیل و تحویل فرم ها، شخص باید به ترتیب اقدام به پرداخت هزینه صدور ویزا و انگشت نگاری کند تا پس از واریز این هزینه ها بتواند برای انگشت نگاری سفارت کانادا، انگلیس، آمریکا اقدام نماید و نیز بعد از انگشت نگاری، شخص اجازه دارد به کشور محل اقامت خود برگردد تا زمانی که نتیجه موافقت یا عدم موافقت با درخواست وی به فرد اطلاع رسانی شود.

راهنمای سفر به آنکارا

هواپیما

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر هفته ای 2 پرواز از تهران به آنکارا به صورت مستقیم در برنامه پروازهای خود دارد که قبل تر ایرلاین ماهان هم پرواز به این شهر را در برنامه خود داشته که الان برگزار نمی کند، اما شرکت هواپیمایی ایران ایر از بهترین ایرلاین های ایرانی می باشد که پروازهای مستقیم در مسیر تهران به آنکارا اجرا می کند. پروازها به فرودگاه بین المللی Esenboga آنکارا (ESB)، در حدود 28 کیلومتری شمال شرقی شهر می نشیند. در ادامه جهت سفر به آنکارا بصورت هوایی بدانید که برای سایر شرکت های هواپیمایی هم به ترکیه پرواز می کنند مثل ایرلاین های ترکیش و... که مسافران می بایستی ابتدا به استانبول بروند و پس از آن انتقال هوایی به آنکارا توسط شرکت هواپیمایی ترکیه یا آنادولو جت انجام می شود و مدت پرواز از آنکارا تهران 2 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

قطار

تا چندین سال پیش تنها راه ممکن برای سفر مستقیم به آنکار استفاده از هواپیما و خودروهای شخصی بود. اما از خرداد ماه سال 1398 پروژه قطار تهران آنکارا راه اندازی شد و این قطار هر هفته 250 مسافر را با قیمت 43 یورو به ترکیه می برد. با راه اندازی مسیرقطاری تهران آنکارا شما مسافران و گردشگران علاقمند سفر به آنکارا میتوانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی بیشتری داشته باشید. در ادامه بدانید که این قطارها بعد از حرکت از سمت تهران در تبریز اقدام به مسافرگیری می کنند و سپس به سمت ایستگاه مرزی رازی به راه می افتد. مسافران در ایستگاه رازی و پس از آن ایستگاه مرزی کاپیکوی ترکیه از قطار پیاده میشوند و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران و ورود به ترکیه) را انجام می‌ دهند که به طور تخمینی زمان این سفر از مبدا تا مقصد حدود 60 ساعت می باشد.

اتوبوس

سفر زمینی به آنکار به میزان قابل توجهی در هزینه های سفر به آنکارا را کاهش می‌ دهد، علاوه بر این در سفر زمینی به آنکارا، از مناظر طبیعی زیبا و شگفت انگیز مسیر نیز لذت می‌برید. ضمنا شما می ‌توانید با اتوبوس از پایانه غرب یا پایانه بیهقی به آنکارا سفر کنید و اینکه قیمت بلیط اتوبوس آنکارا (در اردیبهشت 98) بین 200 تا 300 هزار تومان است. شرکت های اتوبوسرانی، امکانات رفاهی عالی را برای مسافران فراهم کرده اند تا سفرتان را راحت‌ و لذت ‌بخش کنند

تور آنکارا از چه شهرهایی انجام می شود؟

در حال حاضر امکان پرواز از تهران، اصفهان ( در فصول پر مسافر )، مشهد ( در فصول پر مسافر ) و شیراز ( در فصول پر مسافر ) ، اصفهان، بندرعباس و تبریز با پروازهای مستقیم به آنکارا وجود دارد.

پروازهای آنکارا

هواپیمایی ماهان، ایران ایر، تورکیش ایر و پگاسوس پرواز آنکارا را انجام می دهند.

معرفی بهترین هتل های آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه به عنوان نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه شناخته میشودف شما در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را باهم می بینید و همین باعث جذابیتش برای گردشگران میباشد. اگر قصد سفر با تور آنکارا را داشته باشید حتما به دنبال هتلی مناسب برای اقامتی عالی با دسترسی راحت می گردید و در بالاتر گفتیم که بیشتر مسافران این مقصد به دلیل انجام امور اداری یا مهاجرتی راهی تور آنکارا می شوند به همین جهت در این مقاله سعی کرده ایم هتل های محبوب و عالی نزدیک به سفارت خانه های پرطرفدار را به شما معرفی کنیم.

هتل های نزدیک سفارت کانادا

  • هتل ماریا ( Marya )
  • هتل Swiss Ankara
  • هتل شرایتون ( Sheraton Hotel Ankara )
  • هتل کپیتال پلازا ( Capital Plaza )

هتل های نزدیک سفارت آمریکا

  • هتل ریکسوس گرند آنکارا ( rixos grand ankara )
  • هتل الیت پالاس آنکارا ( Elit Palas Hotel )
  • هتل بست آنکارا ( Best Hotel Ankara )
  • هتل هیلتون سا آنکارا ( Ankara HiltonSA )

هزینه سفر به آنکارا چقدر است؟

راه های سفر به آنکارا

راه ‌های مختلفی برای سفر به آنکارا وجود دارد که هر کدام هزینه های متفاوتی را در برمیگیرند که این راه ها عبارت اند از: 1- تورهای آنکارا 2- شخصی ( هواپیما، اتوبوس، قطار و ماشین شخصی). لازم به ذکر است که طیف هزینه های تورهای آنکارا برای 3 شب و 4 روز از 2,400,000 تومان تا 5,600,000 تومان متغییر می باشد.

هزینه هتل در آنکارا

هتل 3 ستاره: از حدود 100 لیر ترکیه تا 260 لیر ترکیه
هتل 4 ستاره: از حدود 140 لیر ترکیه تا 560 لیر ترکیه
هتل 5 ستاره: از حدود 200 لیر ترکیه تا2,100 لیر ترکیه
هتل آپارتمان: از شبی 150 لیر ترکیه تا 2,000 لیر ترکیه
هاستل: شبی از 30 لیر ترکیه تا 50 لیر ترکیه

هزینه‌ های غذا در آنکارا

رستوران ارزان: حدود 20 لیر ترکیه تا 35 لیر ترکیه رستوران اقتصادی: حدود 40 لیر ترکیه تا 65 لیر ترکیه
رستوران گران: حدود 100 لیر ترکیه تا 300 لیر ترکیه
فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: حدود 20 لیر ترکیه تا 25 لیر ترکیه

هزینه های تفریح در آنکارا

ورودی قلعه آنکارا: رایگان
آنیت کابیر (مقبره آتاتورک): رایگان
مسجد قوجاتپه: رایگان
ورودی پارک آبی کلاب واترسیتی: حدود 40 لیر ترکیه (146,000 تومان) تا 60 لیر ترکیه بسته به روز هفته
موزه تمدن های آناتولی | Museum of Anatolian Civilizations: برابر با 30 لیر ترکیه
حمام های رومی آنکارا | Roman Baths: برابر با 5 لیر ترکیه
موزه رحمی ام کوچ | Rahmi M Koç: برابر با 8 لیر ترکیه
تور گشت شهری: بالای 80 دلار

هزینه‌ های حمل و نقل درون شهری آنکارا

هزینه خرید آنکارا کارت: 1 لیر ترکیه
کرایه اتوبوس و مترو: بین 2.45 لیر ترکیه (8,000 تومان) تا 4 لیر ترکیه
کرایه تاکسی: بالای 7.5 لیر ترکیه
بنزین در ترکیه (لیتری): حدود 6.5 لیر ترکیه (23,000 تومان) تا 7 لیر ترکیه

هزینه تماس تلفنی و اینترنت در آنکارا

در کشور ترکیه کلا 3 اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوِا (avea) آماده خدمتگذاری به مسافرین هستند. باید بدانید که در این میان، سیم کارت ترکسل محبوبیت و کیفیت بیشتری دارد. هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بیشتر محاسبه می شود، مثلا هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود 0.63 لیر ترکیه هزینه دارد، اما از آن جا که هزینه های رومینگ هم در ترکیه بالاست، اگر فکر میکنید مکالمات زیادی در سفرتان خواهید داشت و مصرف اینترنت شما بالاست، تهیه سیم کارت های ترکی از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشند.

راهنمای رزرو تور آنکارا

سایت نامی گشت برای رفاه حال مسافرینی که قصد دارند بدون دردسر و صرفه جویی در وقتشان به صورت اینترنتی تور خود را رزرو یا خریداری کنند، این امکان را به وجود آورده است تا با رزرو هم زمان پرواز+ هتل به سادگی هرچه تمام، برنامه سفر خود را با خانواده و یا دوستانشان بچینند. کافی است که در سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی سایت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد نمایید تا بعد از چند ثانیه با بهترین پیشنهادهای آنلاین آژانس نامی گشت روبرو شوید. با توجه به اینکه آژانس ما بعنوان مجری مستقیم تور آنکارا فعالیت می کند سعی کرده است که قیمت ها از ارزان ترین ها جهت ارائه شروع شوند. بنابراین بعد از اینکه انتخابتان را انجام دادید، تنها کافیست که برخی از اطلاعات خود را وارد نمایید و خرید را نهایی انجام دهید و به سادگی شما هم مسافر تور آنکارا ما باشید. توجه داشته باشید که اگر برای تعطیلات نوروز یا تابستان برنامه ریزی می کنید از چند ماه جلوتر اقدام نمایید تا با قیمت های مناسب تری راهی این مقصد جذاب شوید؛ در ضمن خدماتی همچون cip یا ترانسفر فرودگاهی یا اجاره ماشین برای گشت شهری هم در اختیار شما مسافران قرار می دهیم تا سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

منبع: تور آنکارا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 557
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 2652
  • بازدید کلی : 62552
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی